W placówce prowadzone sÄ… nastÄ™pujÄ…ce ewidencje, rejestry i archiwum:
1. KsiÄ™ga uczniów.
2. Księga ewidencji dzieci.
3. Arkusze ocen.
4. Dzienniki lekcyjne.
5. Ewidencja legitymacji szkolnych.
6. Ewidencja druków Å›cisÅ‚ego zarachowania.
7. Zarządzenia dyrektora szkoły.
8. Akta osobowe pracowników.
9. Ewidencja urlopowa.
10. Ewidencja obecnoÅ›ci pracowników niepedagogicznych.
11. Księgi inwentarzowe.
12. Rejestr korespondencji.
13. Rejestr wypadków.
14. Ewidencja upoważnień.
15. Archiwum dokumentacji.
Składnica akt oraz sposoby i zasady udostępniania danych w nich zawartych
Komórka prowadzÄ…ca: Dyrektor szkoÅ‚y.
Zgodnie z UstawÄ… o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r.(Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926), rejestrów zawierajÄ…cych dane osobowe nie udostÄ™pnia siÄ™ osobom postronnym.
Dokumenty są udostępniane tylko na terenie szkoły osobom upoważnionym.
Dokumenty udostępniane są na terenie szkoły powołanym do tego organom kontrolującym po przedstawieniu stosownego upoważnienia.
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Michał Pawlik
- Data udostępnienia w BIP: 2025-12-07 17:50:00
- Informacja zaktualizowana przez: Michał Pawlik
- Data ostatniej aktualizacji: 2025-12-07 17:51:34
- Liczba odsłon: 7
- Historia dokumentu: